Kampania społeczna AMS dla tych, którzy nie mogli zostać w domu
![](/images/contents/photo_61172_1586353202_big.jpg)
Do kampanii wykorzystano łącznie ponad 1000 nośników (fot. materiały prasowe)
Firma reklamy zewnętrznej AMS prowadzi kampanię przypominającą tym, którzy nie mogli zostać w domu, o zasadach postępowania w czasie pandemii koronawirusa.
Na nośnikach premium citylight widnieje hasło „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. W formie infografik przedstawione są najważniejsze zasady postępowania. Na nośnikach digitalowych kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi.
Kreację przygotował pro bono artysta grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS. Do kampanii wykorzystano łącznie ponad 1000 nośników.
(PAZ, 08.04.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)