"Wiemy, że kusi. Ale zostań w domu" - namawia Porsche w kampanii
Kampania została przygotowana przez DDB Warszawa (screen: YouTube.com/Porsche Polska)
W najnowszej kampanii zrealizowanej dla Porsche Polska marka zachęca właścicieli sportowych aut do pozostania w domu.
Kampania, przygotowana przez DDB Warszawa, wspiera odpowiedzialne zachowania związane z epidemią koronawirusa, ale jednocześni podkreśla charakter i wyjątkowość samochodów marki Porsche. Kampania zachęca właścicieli porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach.
Do akcji włączyli się właściciele porsche z całej Polski, wśród nich Piotr Kędzierski, prezenter, dziennikarz radiowy i telewizyjny, Patryk Mikiciuk, dziennikarz TVN Turbo, Kuba Wojewódzki, dziennikarz TVN. Kampania ma być adaptowana na inne europejskie rynki.
(AMS, 08.04.2020)