Policja na nośnikach Screen Network ostrzega przed wychodzeniem z domu
Spoty wyświetlane są na nośnikach DOOH (fot. materiały prasowe)
Komenda Główna Policji prowadzi kampanię ostrzegawczą na nośnikach firmy reklamy zewnętrznej Screen Network. Współpraca realizowana jest przez Screen Network pro bono.
Działania realizowane są w sieci obejmującej 20 tysięcy ekranów digital OOH, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Akcja skierowana jest do osób przebywających w przestrzeni publicznej w czasie pandemii koronawirusa. W spotach, które wyświetlane są na nośnikach DOOH, policja zaleca pozostanie w domach, przypomina o zakazie zgromadzeń i ostrzega o karach dla osób łamiących przepisy porządkowe.
„Nasza sieć ekranów dzięki stałemu podłączeniu do zasobów internetu może reagować na bieżące wydarzenia i bezzwłocznie publikować istotne komunikaty dostosowane do kryzysowej i szybko zmieniającej się sytuacji” - komentuje Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
(IKO, 07.04.2020)