Cykl o pandemii z perspektywy przedsiębiorców w Next.gazeta.pl

Na cykl #BiznesWalczy złożą się materiały poświęcone firmom, które przebudowują swój biznes podczas pandemii (fot. materiały prasowe)
W serwisie Next.Gazeta.pl wystartował nowy cykl #BiznesWalczy. Redakcja biznesowo-technologicznego serwisu portalu Gazeta.pl (Agora) prezentuje w nim obecną sytuację kryzysową z punktu widzenia przedsiębiorców.
"W tym trudnym czasie chcemy zachęcić do walki o biznes zarówno duże, jak i mniejsze firmy, prezentując pozytywne przykłady, nieszablonowe rozwiązania czy innowacyjne technologie" - wyjaśniania w komunikacie Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.
Na cykl #BiznesWalczy złożą się materiały dziennikarskie poświęcone firmom, które przebudowują swój biznes w związku z pandemią. Redakcja Next.gazeta.pl przybliży również problemy firm i powie o tym, czego potrzebują, m.in. jeśli chodzi o zmiany w przepisach, aby przetrwać ten trudny czas w gospodarce.
- W ramach cyklu #BiznesWalczy zamierzamy publikować kilka tekstów tygodniowo. Nie wykluczamy, że pojawią się w nim również materiały wideo - mówi nam Łukasz Kijek.
Według danych Gemius/PBI w lutym serwis Next.gazeta.pl miał 4,18 mln użytkowników.
(MNI, 31.03.2020)
