ING Bank Śląski najbardziej angażujący w lutym na Facebooku
Użytkownicy profilu ING Bank Śląski w lutym wykonali na nim 13,5 tys. aktywności (screen: Facebook/ING Polska)
W lutym profil ING Banku Śląskiego na Facebooku (@ING Polska) był najbardziej angażujący wśród profili banków – wynika z raportu firmy Sotrender.
Wskaźnik zaangażowania na profilu ING Banku Śląskiego wyniósł 3,5 tys. osób (tylu użytkowników Facebooka polubiło profil, zamieściło lub zareagowało na post umieszczony na profilu). Profil tego banku awansował w zestawieniu o cztery pozycje (wzrost o 161 proc. w porównaniu ze styczniem). Drugim najbardziej angażującym profilem był PKO Bank Polski - wskaźnik storytellers wyniósł 3,2 tys. osób (wzrost o 12 proc.), a trzecim był BNP Paribas Bank Polska - 3,1 tys. osób (spadek o 19 proc.). Angażujące były także profile: mBank Polska (lider styczniowego zestawienia) i Santander Bank Polska.
BNP Paribas Bank Polska miał z kolei najwięcej aktywnych użytkowników na Facebooku, którzy w lutym wykonali 15,6 tys. aktywności na jego profilu (czyli wykonali przynajmniej jedną czynność: polubili, skomentowali lub udostępnili post). Pod tym względem drugie miejsce zajął Bank PKO BP (14,5 tys. aktywności użytkowników), a trzecie - ING Bank Śląski (13,5 tys. aktywności).
Na koniec lutego najwięcej fanów spośród banków miał mBank Polska – 317,7 tys. Pod tym względem wyprzedza konkurencję: Santander Bank Polska – 300,8 tys. fanów, ING Bank Śląski – 250,2 tys., BNP Paribas Bank Polska – 244,6 tys., PKO Bank Polski – 158,4 tys.
(IKO, 31.03.2020)