Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze portalu Interia.pl odpowiadają na pytania o pandemię

Format "Odpowiada mi Interia" zawiera wyłącznie pytania wraz odpowiedziami w zwięzłej formie (fot. materiały prasowe)

Format "Odpowiada mi Interia" umożliwia internautom zadawanie pytań nt. koronawirusa, na które odpowiedzi szukają dziennikarze portalu Interia (Grupa Interia). Treści są przygotowywane przez różne serwisy, zależnie od tematyki zagadnienia.

"Cykl zrodził się po to, żeby ułatwić internautom znalezienie rzetelnych, wiarygodnych i sprawdzonych informacji. A to w tym momencie jest zadaniem niełatwym nawet dla osób, które na co dzień świetnie radzą sobie ze znajdowaniem i weryfikacją informacji znalezionych w sieci" – informuje w komunikacie Marzena Suchan, dyrektor serwisów informacyjnych Interii. 

Format "Odpowiada mi Interia" zawiera wyłącznie pytania wraz odpowiedziami w zwięzłej formie. Będą one także agregowane w raporcie specjalnym pod tym samym tytułem.

Według danych Gemius/PBI stronę główną portalu Interia w lutym odwiedziło 4,99 mln internautów. Właściciel Grupy Interia, wydawnictwo Bauer Media, prowadzi negocjacje z Polsatem w sprawie sprzedaży portalu i związanych z nim przedsięwzięć.

Galeria: Historia "Wprost" na okładkach

(MNI, 31.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.