Bohaterowie spotu sami kręcili kadry w kampanii T-Mobile
Całość materiału powstała w tydzień (screen: YouTube.com/TMobilePL)
W związku z sytuacją epidemiczną najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile powstała w nietypowych warunkach - bohaterami spotu są rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów.
Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Powstała w tydzień.
Kampania „Jesteśmy dla Ciebie” wystartowała 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcję przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.
W ubiegłym tygodniu Leo Burnett Warszawa i Prodigious zdalnie przygotowały kampanię Orange Love.
(AMS, 30.03.2020)