Bank BPS ruszył z akcją "Posadź drzewo m@ilem"
Bank BPS w kampanii namawia klientów do rezygnacji z papierowych wyciągów (fot. materiały prasowe)
„Posadź drzewo m@ilem” - pod takim hasłem Bank BPS prowadzi akcję, w której namawia klientów do przejścia z papierowego na elektroniczny wyciąg bankowy. Działania wspierające akcję powierzone zostały wybranej w przetargu agencji oS3.
Akcja "EKO Bank" ma być odpowiedzią Banku BPS na wyzwania związane z ekologią. Bank deklaruje, że ograniczy wykorzystanie papieru i zasadzi drzewa tam, gdzie są one najbardziej potrzebne. W tym celu agencja oS3 pozyskała partnera akcji - Fundację Alter Eko, która zajmie się sadzeniem zieleni. Zajęła się również strategią komunikacji i koncepcją kreacji kampanii wspierającej działania reklamowe w internecie. Agencja jest również odpowiedzialna za przygotowanie strony: www.bankbps.pl/ekobank.
Fundacja Alter Eko działa na rzecz zrównoważonego rozwoju miast, edukacji ekologicznej oraz ochrony zasobów przyrodniczych. Przy współpracy z fundacją bank wybierze miejsca w Polsce, w których zasadzi drzewa i inną roślinność.
(AMS, 25.03.2020)