Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żywiec w nowej kampanii promuje się hasłem "Po prostu Ż"

Nowe spoty można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie (screen: YouTube.com/ZywiecPiwo)

"Po prostu Ż" to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca (Grupa Żywiec).

Kampania jest kontynuacją realizowanej od 2015 roku strategii komunikacyjnej „Chce się Ż” . W ramach nowej kampanii w spotach pojawią się ludzie, którzy cieszą się życiem – np. nurek przybijający "piątkę" z wielorybem, czy fan niezapomnianych zachodów słońca na pustkowiu. 

Nowe spoty można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja Just. Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk, produkcją zajął się Opus Film, postprodukcją obrazu – Platige Image, a postprodukcją dźwięku – Ztudio&Burza. Media planuje i kupuje agencja mediowa Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 19.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.