Tygodnik "Sieci" miał najmniejszy spadek sprzedaży w styczniu
W styczniu tygodnik "Sieci" zanotował najmniejszy spadek, "Newsweek" - największy
W styczniu spadła sprzedaż wszystkim tygodnikom ogólnopolskim. Najmniejszy spadek zanotowały „Sieci” (Fratria), największy - „Newsweek Polska” (RAS Polska).
Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w styczniu 100 124 egz. (spadek o 11,59 proc. względem stycznia 2019 roku). Kolejna była „Polityka” (Polityka) ze średnią sprzedażą na poziomie 90 093 egz. (spadek o 6,07 proc.), dalej „Newsweek Polska” (RAS Polska) - 67 700 egz. (spadek o 20,86 proc.), „Sieci” (Fratria) - 36 287 (spadek o 0,35 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 28 834 egz. (spadek o 10,69 proc.), „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) - 26 394 egz. (spadek o 9,37 proc.), „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 22 117 egz. (spadek o 3,5 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) - 14 640 egz. (spadek o 3,4 proc.), „Wprost” (AWR Wprost) - 13 429 egz. (spadek o 14,58 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w styczniu osiągnął sprzedaż na poziomie 216 093 egz. (spadek o 8,24 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 18.03.2020)