Kulig, Więdłocha, Pawlicki, Bargiel w kampanii Fundacji "Mimo Wszystko"
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powstała w 2003 roku (screen: YouTube.com/Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko")
Ruszyła kampania 1 proc. fundacji „Mimo Wszystko” z udziałem aktorów: Joanny Kulig, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, skialpinisty Andrzeja Bargiela i podopiecznych fundacji. Za koncept kreatywny, nadzór nad produkcją spotu oraz realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.
Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji, internecie, outdoorze i prasie. Fundacja wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia na podstawie portfolio. Produkcją materiałów wideo zajęła się ISTV Media. Spot reżyserował Michał Gazda, a operatorem był Tomasz Augustynek. – Ideą, jaka przyświeca naszym działaniom, jest wyrównywanie szans pomiędzy osobami sprawnymi i tymi, które określa się jako niepełnosprawne – tłumaczy Maja Jaworska, dyrektor Fundacji.
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powstała w 2003 roku. Jest organizacją pożytku publicznego, zajmującą się dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz pozostającymi w trudnej sytuacji życiowej.
(AMS, 17.03.2020)