Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kulig, Więdłocha, Pawlicki, Bargiel w kampanii Fundacji "Mimo Wszystko"

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powstała w 2003 roku (screen: YouTube.com/Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko")

Ruszyła kampania 1 proc. fundacji „Mimo Wszystko” z udziałem aktorów: Joanny Kulig, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, skialpinisty Andrzeja Bargiela i podopiecznych fundacji. Za koncept kreatywny, nadzór nad produkcją spotu oraz realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.

Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji, internecie, outdoorze i prasie. Fundacja wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia na podstawie portfolio. Produkcją materiałów wideo zajęła się ISTV Media. Spot reżyserował Michał Gazda, a operatorem był Tomasz Augustynek. – Ideą, jaka przyświeca naszym działaniom, jest wyrównywanie szans pomiędzy osobami sprawnymi i tymi, które określa się jako niepełnosprawne – tłumaczy Maja Jaworska, dyrektor Fundacji.

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powstała w 2003 roku. Jest organizacją pożytku publicznego, zajmującą się dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz pozostającymi w trudnej sytuacji życiowej.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 17.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.