Emilia Clarke w kampanii marki kosmetycznej Clinique iD
Brytyjska aktorka Emilia Clarke jest znana m.in. z serialu „Gra o tron” (fot. materiały prasowe)
Ruszyła kampania Clinique iD (Estée Lauder), realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska. Występuje w niej aktorka Emilia Clarke.
Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. Pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką marki została Emilia Clarke. Brytyjska aktorka jest znana m.in. z serialu „Gra o tron”.
Kampania ma na celu zwiększenie świadomości linii Clinique iD oraz zwiększenie jej sprzedaży. Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi).
Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka Dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada iProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.
Dentsu Aegis Network odpowiada za obsługę mediową grupy Estée Lauder Companies od września 2018 roku.
(AMS, 06.03.2020)