Buzek, Bielenia i Braciak w kampanii społecznej Fundacji Głosem Zwierząt

Spot stylizowana jest na telewizyjny program randkowy z lat 80. (screen YouTube/Klub samotnych serc)
Bartosz Bielenia, aktor znany z nominowanego do Oskara „Bożego Ciała”, jest jednym z bohaterów kampanii społecznej realizowanej przez Fundację Głosem Zwierząt. W spocie pojawią się m.in. Agata Buzek i Jacek Braciak.
Kampania #GłosemZwierząt zachęca do adopcji zwierząt oraz wpłaty 1 proc. podatku na rzecz fundacji. W komunikacji wykorzystano hasło „Klub samotnych serc”. W spocie reklamowym aktorzy (Bartosz Bielenia, Agata Buzek, Justyna Wasilewska, Katarzyna Żak, Jacek Braciak i Sebastian Stankiewicz) prezentują się od jak najlepszej strony jako kandydaci na właścicieli czworonogów. Całość stylizowana jest na telewizyjny program randkowy z lat 80. ub. wieku.
Spot wyreżyserował i wyprodukował Andiamo. Za jego koncepcję odpowiada agencja kreatywna Kreatik. Działania prowadzone są w internecie. Kampanię poprzedziła kampania teaserowa (w spotach występowali poszczególni bohaterowie kampanii, opowiadając o swoich preferencjach wobec partnerów życiowych).
(IKO, 28.02.2020)
