"Książki. Magazyn do czytania" z Olgą Tokarczuk na okładce z rekordem sprzedaży
Średnia sprzedaż periodyku w ubiegłym roku wyniosła 18,1 tys. egzemplarzy
Ostatni w 2019 roku numer dwumiesięcznika "Książki. Magazyn do czytania" (Agora), w którym opublikowano wywiad z Olgą Tokarczuk, przekroczył średnią roczną sprzedaż o kilka tysięcy egzemplarzy.
Grudniowy numer magazynu zanotował sprzedaż w wysokości 22,6 tys. egzemplarzy przy nakładzie 38 tys. Średnia sprzedaż periodyku w ubiegłym roku wyniosła 18,1 tys. - wynika z własnych danych Agory (tytuł nie jest zgłoszony do ZKDP).
- To rekordowe wydanie "Książek. Magazynu do czytania" trafiło do dystrybucji tuż przed mową noblowską Olgi Tokarczuk. Na okładce - z jej wizerunkiem - zapowiadaliśmy rozmowę z autorką "Ksiąg Jakubowych", pierwszą w polskiej prasie po ogłoszeniu decyzji Akademii Noblowskiej. Zadziałał efekt Nobla - przekonuje w rozmowie z "Presserwisem" wydawca magazynu Barbara Piegdoń-Adamczyk.
(MNI, 27.02.2020)