Zalando rusza z kampanią "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes"
Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Leila & Damien de Blinkk (screen: YouTube.com/Zalando)
Serwis Zalando rozpoczął kampanię reklamową, w której walczy ze stereotypami.
Pod hasłem "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes" platforma modowo-lifestylowa promuje wiosenną kolekcję. Kampania 360 stopni prowadzona jest przede wszystkim w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, kinie i w prasie. Ma na celu rozpoczęcie dyskusji na temat stereotypów kulturowych, które wciąż funkcjonują. "Nasza wiosenna kampania budzi do życia Zerotypy i przekonanie, iż każdy może być kim chce, bez wyznaczania swojego typu, stylu, oczekiwań czy ograniczeń, które go definiują" – komentuje Dawid Pożoga, market lead na rynek Polski w Zalando. W największych miastach w Polsce kampania pojawi się na nośnikach OOH (w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i na Śląsku kreacje będą nawiązywały do lokalnej kultury i gwary oraz stereotypów).
Spot reklamowy, wyreżyserowany przez duet Leila & Damien de Blinkk, przygotowała marka we współpracy z londyńską agencją Mother. Opowiadana w nim historia rozgrywa się w wesołym miasteczku, w którym odwiedzający je bohaterowie prezentują stylizacje dostępne w Zalando. W spocie wykorzystano utwór "Salted Caramel Ice-cream" z najnowszego albumu Metronomy. Za zdjęcia odpowiada Tom Craig, a materiały do mediów społecznościowych wyreżyserował Tash Huang.
(IKO, 25.02.2020)