Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zalando rusza z kampanią "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes"

Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Leila & Damien de Blinkk (screen: YouTube.com/Zalando)

Serwis Zalando rozpoczął kampanię reklamową, w której walczy ze stereotypami.

Pod hasłem "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes" platforma modowo-lifestylowa promuje wiosenną kolekcję. Kampania 360 stopni prowadzona jest przede wszystkim w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, kinie i w prasie. Ma na celu rozpoczęcie dyskusji na temat stereotypów kulturowych, które wciąż funkcjonują. "Nasza wiosenna kampania budzi do życia Zerotypy i przekonanie, iż każdy może być kim chce, bez wyznaczania swojego typu, stylu, oczekiwań czy ograniczeń, które go definiują" – komentuje Dawid Pożoga, market lead na rynek Polski w Zalando. W największych miastach w Polsce kampania pojawi się na nośnikach OOH (w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i na Śląsku kreacje będą nawiązywały do lokalnej kultury i gwary oraz stereotypów).

Spot reklamowy, wyreżyserowany przez duet Leila & Damien de Blinkk, przygotowała marka we współpracy z londyńską agencją Mother. Opowiadana w nim historia rozgrywa się w wesołym miasteczku, w którym odwiedzający je bohaterowie prezentują stylizacje dostępne w Zalando. W spocie wykorzystano utwór "Salted Caramel Ice-cream" z najnowszego albumu Metronomy. Za zdjęcia odpowiada Tom Craig, a materiały do mediów społecznościowych wyreżyserował Tash Huang.

(IKO, 25.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.