"Przyjaciółka" i "Pani Domu" ze wzrostem sprzedaży w 2019 roku
"Przyjaciółka" i "Pani Domu" zanotowały w 2019 roku wzrost sprzedaży
"Przyjaciółka" to najchętniej kupowany dwutygodnik poradnikowy. W 2019 roku zanotował wzrost sprzedaży, podobnie jak "Pani Domu". Oba tytuły od czerwca ub.r. wydaje Bauer.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła w 2019 roku 156 245 egz. (wzrost o 1,54 proc. w porównaniu z 2018 rokiem). Sprzedaż dwutygodnika „Tina” wyniosła 96 119 egz. (spadek o 16,09 proc.), "Pani Domu" - 57 424 egz. (wzrost o 2,21 proc.), "Naj" - 57 010 egz. (spadek o 24,22 proc.).
W samym grudniu średnia sprzedaż "Przyjaciółki" wyniosła 150 383 egz. (wzrost o 1,78 proc.), "Tiny" - 86 469 egz. (spadek o 0,07 proc.), "Pani Domu" - 50 892 egz. (spadek o 8,71 proc.), "Naj" - 47 227 egz. (spadek o 17,54 proc.).
Wydawcą wszystkich tytułów jest Wydawnictwo Bauer. W czerwcu ub.r. przejęło dwutygodniki „Przyjaciółka” i „Pani Domu” od Edipresse Polska.
(PAZ, 21.02.2020)