TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółka" i "Pani Domu" ze wzrostem sprzedaży w 2019 roku

"Przyjaciółka" i "Pani Domu" zanotowały w 2019 roku wzrost sprzedaży

"Przyjaciółka" to najchętniej kupowany dwutygodnik poradnikowy. W 2019 roku zanotował wzrost sprzedaży, podobnie jak "Pani Domu". Oba tytuły od czerwca ub.r. wydaje Bauer.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła w 2019 roku 156 245 egz. (wzrost o 1,54 proc. w porównaniu z 2018 rokiem). Sprzedaż dwutygodnika „Tina” wyniosła 96 119 egz. (spadek o 16,09 proc.), "Pani Domu" - 57 424 egz. (wzrost o 2,21 proc.), "Naj" - 57 010 egz. (spadek o 24,22 proc.).

W samym grudniu średnia sprzedaż "Przyjaciółki" wyniosła 150 383 egz. (wzrost o 1,78 proc.), "Tiny" - 86 469 egz. (spadek o 0,07 proc.), "Pani Domu" - 50 892 egz. (spadek o 8,71 proc.), "Naj" - 47 227 egz. (spadek o 17,54 proc.).

Wydawcą wszystkich tytułów jest Wydawnictwo Bauer. W czerwcu ub.r. przejęło dwutygodniki „Przyjaciółka” i „Pani Domu” od Edipresse Polska.

(PAZ, 21.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.