Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody ze sprzedaży "Wiedźmina 3" na Steam przekroczyły 50 mln dol.

Gry z serii "Wiedźmin" okazały się ogromnym sukcesem (screen: Youtube.com/CD Projekt Red)

Przychody ze sprzedaży gry "Wiedźmin 3" (CD Projekt) na portalu Steam przekroczyły 50 mln dol. od października 2018 roku. W związku z przekroczeniem tego progu, CD Projekt otrzymuje obecnie 80 proc. przychodów ze sprzedaży gry, wcześniej było to 75 proc. - podał dział relacji inwestorskich CD Projektu na Twitterze.

Trzecia część trylogii "Wiedźmin" CD Projektu zadebiutowała na komputerach PC i konsolach w maju 2015 roku.

W grudniu na platformę Netflix trafił pierwszy sezon serialu fantasy "Wiedźmin", którego sukces przełożył się na wzrost sprzedaży gier CD Projektu, opowiadających o przygodach tej samej postaci. Gra "Wiedźmin 3" po debiucie serialu wróciła na pierwsze miejsce bestsellerów na Steam, a CD Projekt podał 30 grudnia, że tytuł osiągnął rekordową liczbę graczy na Steamie - jednocześnie grało 93,8 tys. osób, więcej niż w okresie bezpośrednio po premierze gry w 2015 roku. Według portalu SteamDB, monitorującego liczbę graczy na Steam, kolejny rekord padł 5 stycznia, kiedy jednocześnie w "Wiedźmina 3" grało 103,3 tys. osób.

Steam to platforma dystrybucji cyfrowej gier na komputery PC. Pod koniec 2018 roku portal ogłosił, że po przekroczeniu przez grę 10 mln USD przychodów (liczonej od 1 października 2018 roku) będzie pobierał niższą prowizję za jej dalszą dystrybucję - 25 proc. zamiast wcześniejszych 30 proc. Po przekroczeniu progu 50 mln USD sprzedaży prowizja Steam spada do 20 proc.

(AMS, PAP Biznes, 21.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.