Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dzień dobry TVN" od marca pół godziny później

"Dzień dobry TVN" przegrywa konkurencję z "Pytaniem na śniadanie" (screen: Youtube/tvnpl)

Poranny program "Dzień dobry TVN" po raz kolejny zmienia godzinę emisji. Od 2 marca będzie zaczynał się o godz. 8, czyli 30 minut później niż dotychczas. Ta zmiana ma pozwolić na zwiększenie widowni, bo śniadaniowe pasmo TVN przegrywa z TVP 2.

TVN zmieniał już porę emisji "Dzień dobry" w poprzednim sezonie. Od 31 sierpnia ub.r. przesunął rozpoczynanie programu z godz. 8 na 7.30. Tym samym zdecydował się na jego wydłużenie o 30 minut. Teraz program ma wrócić na godz. 8, ale będzie się kończył 30 minut później, czyli o godz. 11.30. To spowoduje większą konkurencję z największym porannym rywalem "Pytaniem na śniadanie" TVP 2. Ten program rozpoczyna się już o 7.15 (też kilka miesięcy temu zmienił porę emisji, bo wcześniej startował o 7.55) i trwa także do godz. 11. Później jest nadawany jeszcze program "Pytanie na śniadanie - ekstra" - od 11.10 do 11.25. 

Zmiany potwierdza Joanna Górska, dyrektor działu PR TVN. - To decyzja programowa wynikająca z naszych założeń ramówkowych na ten sezon - zapewnia Górska.

Z naszych informacji wynika, że ten ruch to próba zwiększenia widowni "Dzień dobry TVN", które ostatnio mocno przegrywa z TVP 2. 

W styczniu "Pytanie na śniadanie" miało średnią oglądalność na poziomie 485,4 tys. widzów (9,6 proc. udziałów w rynku). "Dzień dobry TVN" w tym samym czasie miało 377,15 tys. widzów (8,15 proc.). Różnica między średnią widownią obu programów wynosiła więc ponad 100 tys. Dla porównania rok temu "Pytanie na śniadanie" w styczniu oglądało średnio 535,7 tys. widzów (10,6 proc.), a "Dzień dobry TVN" - 512,9 tys. (9,99 proc.; dane: Nielsen Audience Measurement). 

"Dzień dobry TVN" stał się ostatnio przedmiotem krytyki z powodu wyemitowanej pod koniec stycznia sondy ulicznej na temat wyglądu koreańskiego piosenkarza. Materiał autorstwa Adama Federa został uznany za rasistowski, podobnie jak komentarze prowadzących: Anny Kalczyńskiej i Andrzeja Sołtysika. W efekcie do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji trafiły skargi na TVN. Stacja w oświadczeniu odniosła się do materiału, przepraszając zarówno bohatera materiału, jak i osoby, które poczuły się urażone. Z "Dzień dobry TVN" zwolniony został Adam Feder.

(SK, 14.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.