Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Frycz i Janusz Chabior w kampanii OLX przestrzegają przed oszustami

Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25 (screen: YouTube.com/OLX Polska)

Serwis ogłoszeniowy OLX rozpoczął kampanię, w której aktorzy Jan Frycz i Janusz Chabior przestrzegają przed oszustami internetowymi.

W kampanii wykorzystano hasło "W internecie nie bądź głupi". Działania reklamowe rozpoczęto 11 lutego, kiedy przypada Dzień Bezpiecznego Internetu. W spocie internetowym wcielający się w postać chirurga Jan Frycz dowiaduje się od znajomego, że dał się oszukać internetowym naciągaczom, płacąc z góry za nieistniejący przedmiot.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25.

(IKO, 12.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.