Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szefowie kuchni w kampanii "Postaw na stół Pepsi"

W pierwszym filmie wystąpił Marcin Pałasz, właściciel warszawskiego lokalu z zapiekankami "Pałaszowanie" (screen: YouTube.com/Pepsi Polska)

W najnowszej odsłonie kampanii "Postaw na stół Pepsi" marka podjęła współpracę z szefami kuchni i właścicielami restauracji.

Bohaterami kampanii są właściciele restauracji i szefowie kuchni w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy w spotach Pepsi opowiadają historie związane z potrawami. Powstał cykl sześciu filmów, które będą publikowane na kanale Pepsi Polska na YouTube. W pierwszym filmie, który został już opublikowany, wystąpił Marcin Pałasz, właściciel warszawskiego lokalu z zapiekankami "Pałaszowanie".

Kampania prowadzona jest nie tylko na YouTube, ale również w telewizji i w szerszym zakresie w digitalu (spoty 15- i 30-sekundowe, displaye oraz liczne formaty w mediach społecznościowych - Facebook, Instagram). Akcję wspierainfluencerzy z ekipy Pepsi. Działania w internecie, w tym materiały wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny Oto Film. Spot telewizyjny przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Galeria: Polskie seriale 2019 roku

(IKO, 23.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.