Szefowie kuchni w kampanii "Postaw na stół Pepsi"
W pierwszym filmie wystąpił Marcin Pałasz, właściciel warszawskiego lokalu z zapiekankami "Pałaszowanie" (screen: YouTube.com/Pepsi Polska)
W najnowszej odsłonie kampanii "Postaw na stół Pepsi" marka podjęła współpracę z szefami kuchni i właścicielami restauracji.
Bohaterami kampanii są właściciele restauracji i szefowie kuchni w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy w spotach Pepsi opowiadają historie związane z potrawami. Powstał cykl sześciu filmów, które będą publikowane na kanale Pepsi Polska na YouTube. W pierwszym filmie, który został już opublikowany, wystąpił Marcin Pałasz, właściciel warszawskiego lokalu z zapiekankami "Pałaszowanie".
Kampania prowadzona jest nie tylko na YouTube, ale również w telewizji i w szerszym zakresie w digitalu (spoty 15- i 30-sekundowe, displaye oraz liczne formaty w mediach społecznościowych - Facebook, Instagram). Akcję wspierają influencerzy z ekipy Pepsi. Działania w internecie, w tym materiały wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny Oto Film. Spot telewizyjny przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
(IKO, 23.01.2020)