"Przyjaciółka" z najmniejszym spadkiem sprzedaży w segmencie
"Przyjaciółka" zanotowała w listopadzie najmniejszy spadek sprzedaży, "Naj" - największy
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe monitorowane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy zanotowały spadek sprzedaży w listopadzie. Najwięcej stracił "Naj", najmniej - "Przyjaciółka".
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła w listopadzie 148 694 egz. (spadek o 3,28 proc. w porównaniu z listopadem 2018 roku). Sprzedaż dwutygodnika „Tina” wyniosła 80 316 egz. (spadek o 14,48 proc.), "Naj" - 52 872 egz. (spadek o 20,07 proc.), a „Pani Domu” - 49 986 egz. (spadek o 13,27 proc.).
Wydawcą wszystkich tytułów jest Wydawnictwo Bauer, po tym jak w czerwcu ub.r. kupiło od Edipresse Polska m.in. "Przyjaciółkę" i "Panią Domu".
(PAZ, 22.01.2020)