Sprzedaż "Gazety Polskiej" spada najszybciej
Według danych ZKDP najmniejszy spadek sprzedaży notuje „Tygodnik Powszechny”, a największy - „Gazeta Polska”
Wszystkim tygodnikom opinii w listopadzie 2019 roku spadła sprzedaż. Najmniej stracił "Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), najwięcej - „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w listopadzie 105 024 egz. (spadek o 7,14 proc.).
„Polityka” (Polityka) miała średnią sprzedaż 90 024 egz. (spadek o 4,27 proc.). Dalej były: „Newsweek Polska” (RAS Polska) - 68 724 egz. (spadek o 10,89 proc.), „Sieci” (Fratria) - 36 554 egz. (spadek o 11,92 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 28 824 egz. (spadek o 9,67 proc.), „Tygodnik Powszechny” - 25 459 egz. (spadek o 1,12 proc.), „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 20 307 egz. (spadek o 24,27 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) - 14 738 egz. (spadek o 4,17 proc.), „Wprost” (AWR Wprost) - 13 599 egz. (spadek o 17,06 proc.).
Tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk) w listopadzie osiągnął średnią sprzedaż 215 509 egz. (spadek o 9,73 proc.).
(PAZ, 20.01.2020)