Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kawa Roberta Lewandowskiego w sieci Kaufland

Kawa RL9 będzie dostępna od 22 stycznia, w cenie 12,99 zł (fot. materiały prasowe)

W sieci Kaufland od 22 stycznia dostępna będzie kawa RL9, której ambasadorem jest Robert Lewandowski. Początkowo produkt był sprzedawany w niemieckich sklepach sieci. Teraz trafił również do Polski.

Kawa RL9, której nazwa nawiązuje do inicjałów, a także boiskowego numeru piłkarza Bayernu Monachium i reprezentacji Polski, dostępna jest w kilku wariantach (creme, espresso, gold) oraz w różnych wersjach opakowań (słoiki 200 g, opakowania 250 g i 1 kg).

Robert Lewandowski jest oficjalnym ambasadorem produktu. Jego podpis i wizerunek widnieje na materiałach promocyjnych. Kawa już kilka tygodni temu trafiła do sklepów Kaufland w Niemczech, a od 22 stycznia będzie dostępna w Polsce. 250-gramowe opakowanie będzie kosztować 12,99 złotych.

Kawa RL9 to niejedyny produkt promowany przez najlepszego polskiego piłkarza. W sierpniu ruszyła sprzedaż napoju izotonicznego RL9pro. Za produkcję odpowiada Oshee Polska, a napój można kupić w sklepach Żabka. Zawodnik jest też ambasadorem marki Huawei Mobile.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 17.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.