Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Podolski został ambasadorem Totolotka

Łukasz Podolski rozegrał 151 meczów w reprezentacji Niemiec (fot. materiały prasowe)

Łukasz Podolski, piłkarski mistrz świata z reprezentacją Niemiec z 2014 roku, został ambasadorem marki Totolotek. Będzie uczestniczyć w działaniach promocyjnych jednego z najstarszych polskich bukmacherów, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.

Niewykluczone, że były piłkarz Bayernu Monachium, FC Koeln, Arsenalu Londyn czy Galatasaray Stambuł pojawi się na boiskach PKO BP Ekstraklasy. Urodzony w Gliwicach zawodnik zapowiadał, że zakończy karierę w Górniku Zabrze i są prowadzone rozmowy w tej sprawie.

Jako ambasador Totolotka pojawi się w działaniach marketingowych firmy w internecie oraz w punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich. Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do grupy Gauselmann. Bukmacher jest sponsorem tytularnym piłkarskich rozgrywek o Totolotek Puchar Polski.

Łukasz Podolski w reprezentacji Niemiec rozegrał 151 meczów, strzelił 61 goli. Oprócz mistrzostwa świata wywalczył z nią dwukrotnie brązowy medal oraz drugie i dwukrotnie trzecie miejsce w mistrzostwach Europy.  

(MAC, 10.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.