"Gazeta Wyborcza" i "Gazeta Polska Codziennie" z największymi spadkami
Jedynie „Parkiet Gazeta Giełdy” poprawił sprzedaż w listopadzie. "Gazeta Wyborcza" i "Gazeta Polska Codziennie" zanotowały największe spadki
Spośród dzienników ogólnopolskich w listopadzie sprzedaż zwiększył jedynie „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media). Największy spadek zanotowały „Gazeta Wyborcza” (Agora) i „Gazeta Polska Codziennie” (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w listopadzie średnia sprzedaż ogółem dziennika „Parkiet Gazeta Giełdy” wyniosła 3847 egz. i była wyższa o 1,53 proc. w porównaniu z listopadem 2018 roku. W przypadku „Gazety Wyborczej” sprzedaż spadła o 16,77 proc., do 83 450 egz., a „Gazety Polskiej Codziennie” o 14,21 proc., do 12 744 egz.
Liderem segmentu dzienników pozostaje „Fakt” (RAS Polska) - 207 230 egz. (spadek o 6,28 proc.). Dalej, oprócz wyżej wymienionych, znalazły się: „Super Express” (Grupa ZPR Media) - 114 046 (spadek o 5,03 proc.), „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 42 807 egz. (spadek o 4,06 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - 37 276 egz. (spadek o 9,76 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 23 230 egz. (spadek o 0,49 proc.), „Przegląd Sportowy” (RAS Polska) - 19 129 egz. (spadek o 8,07 proc.), „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - 9774 egz. (spadek o 2,23 proc.).
(PAZ, 08.01.2020)