Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tele Tydzień” z najmniejszym spadkiem wśród tv guide’ów

„Tele Tydzień” zanotował najmniejszy spadek sprzedaży, a "Super TV" największy

W październiku liderem tygodników i dwutygodników w segmencie tv guide’ów był „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował też najmniejszy spadek sprzedaży - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” wyniosła w październiku 619 293 egz. (spadek o 5,12 proc. względem października 2018 roku). Dalej wśród tygodników były: „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) - 242 277 egz. (spadek o 7,06 proc.), „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) - 103 299 egz. (spadek o 10,25 proc.) i „Program TV” (Press-Media) - 58 280 egz. (spadek o 10,67 proc.).

Wśród dwutygodników liderem był „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) - 253 077 egz. (spadek o 7,08 proc.). Dalej były: „TV 14” (Wydawnictwo Bauer) - 168 509 egz. (spadek o 5,39 proc.), „Super TV” (Wydawnictwo Bauer) - 82 606 egz. (spadek o 11,6 proc.), „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 28 193 egz. (spadek o 10,72 proc.).

Galeria: Najpopularniejsze produkcje Netfliksa w 2019 roku

(PAZ, 02.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.