Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tele Tydzień” z najmniejszym spadkiem wśród tv guide’ów

„Tele Tydzień” zanotował najmniejszy spadek sprzedaży, a "Super TV" największy

W październiku liderem tygodników i dwutygodników w segmencie tv guide’ów był „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował też najmniejszy spadek sprzedaży - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” wyniosła w październiku 619 293 egz. (spadek o 5,12 proc. względem października 2018 roku). Dalej wśród tygodników były: „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) - 242 277 egz. (spadek o 7,06 proc.), „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) - 103 299 egz. (spadek o 10,25 proc.) i „Program TV” (Press-Media) - 58 280 egz. (spadek o 10,67 proc.).

Wśród dwutygodników liderem był „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) - 253 077 egz. (spadek o 7,08 proc.). Dalej były: „TV 14” (Wydawnictwo Bauer) - 168 509 egz. (spadek o 5,39 proc.), „Super TV” (Wydawnictwo Bauer) - 82 606 egz. (spadek o 11,6 proc.), „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 28 193 egz. (spadek o 10,72 proc.).

Galeria: Najpopularniejsze produkcje Netfliksa w 2019 roku

(PAZ, 02.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.