Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 31, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hasło "Szturm" promuje noworoczną wyprzedaż Plusa

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (screen: YouTube.com/PLUSPL)

Operator komórkowy Plus (Polkomtel) prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Szturm", w której Szymon Majewski informuje o noworocznej wyprzedaży smartfonów. 

W spocie w reżyserii Łukasza Jaworskiego, do którego scenariusz napisali Rafał Szultk i Chrystian Kaczorek, promowane są smartfony LG K50s, Motorola Moto G8 Plus i Huawei Nova 5T. W reklamie sprzedawcy z salonu Plusa przygotowują się na szturm klientów. To prawdopodobnie nawiązanie do nieudanej akcji chińskiego producenta smartfonów Xiaomi, który w połowie grudnia został zmuszony do zamknięcia salonu Mi Shop w Galerii Mokotów, po tym jak zainteresowany promocją tłum zaczął szturmować sklep.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu i w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów – Vizeum. Spot przygotował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajął się Rio De post.

(IKO, 31.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.