Hasło "Szturm" promuje noworoczną wyprzedaż Plusa

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (screen: YouTube.com/PLUSPL)
Operator komórkowy Plus (Polkomtel) prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Szturm", w której Szymon Majewski informuje o noworocznej wyprzedaży smartfonów.
W spocie w reżyserii Łukasza Jaworskiego, do którego scenariusz napisali Rafał Szultk i Chrystian Kaczorek, promowane są smartfony LG K50s, Motorola Moto G8 Plus i Huawei Nova 5T. W reklamie sprzedawcy z salonu Plusa przygotowują się na szturm klientów. To prawdopodobnie nawiązanie do nieudanej akcji chińskiego producenta smartfonów Xiaomi, który w połowie grudnia został zmuszony do zamknięcia salonu Mi Shop w Galerii Mokotów, po tym jak zainteresowany promocją tłum zaczął szturmować sklep.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu i w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów – Vizeum. Spot przygotował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajął się Rio De post.
(IKO, 31.12.2019)
