TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook ma nowy pomysł na walkę z dezinformacją

W USA Facebook współpracuje z organizacjami zajmującymi się fact-checkingiem (fot. Pixabay.com)

Facebook uruchamia pilotażowy program fact-checkingowy. Kilkustopniowa weryfikacja publikacji będzie prowadzona we współpracy z podmiotami zewnętrznymi.

Pilotażowy program zakłada, że w pierwszym etapie potencjalnie podejrzane wpisy na Facebooku będą wychwytywane przez algorytmy. Potem przyglądać im się będą sami użytkownicy, zrekrutowani przez firmę zewnętrzną. Następnie ich treścią zajmą się profesjonalni fact-checkerzy z organizacji współpracujących z Facebookiem. W USA są to m.in. Associated Press, Factcheck.org i PolitiFact.

"Ponieważ jest to program pilotażowy, to na tym etapie nie da się powiedzieć, kiedy trafi do Polski" - informuje biuro prasowe Facebooka.

Galeria: Najpopularniejsze hasła w Google w 2019 roku

(MNI, 19.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.