„Party. Życie Gwiazd” z najmniejszym spadkiem w segmencie people
Według danych ZKDP najmniejszy spadek sprzedaży zanotował „Party. Życie Gwiazd”, a największy - "Gala"
Najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w październiku był „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), który zanotował też najmniejszy spadek sprzedaży. Wszystkie tytuły w segmencie miały gorszą sprzedaż niż przed rokiem. Największy spadek miała „Gala” (Burda).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem magazynu „Party. Życie Gwiazd” wyniosła w październiku 110 225 egz. (spadek o 6,59 proc. w porównaniu z październikiem 2018 roku).
Dalej były: „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer) - 64 399 egz. (spadek o 9,77 proc.), „Viva!” (Edipresse Polska) - 61 375 egz. (spadek o 6,78 proc.), „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 57 195 egz. (spadek o 30,96 proc.), „Gala” - 33 594 egz. (spadek o 59,52 proc.), „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) - 30 153 egz. (spadek o 27,82 proc.).
(PAZ, 17.12.2019)