Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filmowcy wspierają Stocznię Gdańską w staraniach o wpisanie na listę UNESCO

Spot rozpoczynający serię można zobaczyć na Facebooku oraz kanale YouTube Narodowego Instytutu Dziedzictwa (screen: YouTube.com/rodowy Instytut Dziedzictwa/TV NID)

Michael Hoffman, Christopher Doyle, Roberto Schaefer, Dante Spinotti oraz inni twórcy ze świata filmu przypominają w spocie dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa o roli, jaką Stocznia Gdańska odegrała w walce o demokrację.

Stocznia Gdańska w 2020 roku będzie polskim kandydatem do wpisania na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Narodowy Instytut Dziedzictwa, koordynator projektu, zainicjował akcję, która ma zachęcić Polaków do kibicowania tej inicjatywie i przypominać, jak ogromną rolę odegrało to miejsce we współczesnej historii.

W kampanię włączyli się influencerzy promujący akcję na Instagramie i YouTube (Radek Kotarski, Historia bez Cenzury) oraz projektanci mody, którzy zaprojektowali bluzy i czapki inspirowane tym poprzemysłowym kompleksem oraz autorzy popularnych kanałów na YouTube.

Teraz do inicjatywy dołączyli twórcy ze świata filmu, którzy byli gośćmi tegorocznego festiwalu Camerimage w Toruniu. Wystąpili oni w serii wywiadów, w których mówią o wadze wolności i solidarności oraz przypominają o tym, że Stocznia Gdańska to kolebka tych wartości. Wśród artystów są m.in. reżyser Michael Hoffman („Szczęśliwy Dzień”, „Ostatnia stacja”), operatorzy: Piotr Sobociński („Pokój Marvina, „Oczy anioła”, „Okup”), Christopher Doyle (znany ze współpracy z reżyserem Wong Kar-Waiem), Roberto Schaeffer („Marzyciel”), Dante Spinotti („Informator”), oraz aktor Rafał Zawierucha, który wystąpił w filmie Quentina Tarantino „Pewnego razu... w Hollywood”.

Spot rozpoczynający serię można zobaczyć na Facebooku oraz kanale YouTube Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Wkrótce będą tam też publikowane kolejne wywiady.

Inicjatorem poproszenia o wsparcie filmowców jest Marek Żydowicz, dyrektor Camerimage. Spoty zrealizowała firma Aia Asé Pictures, a autorką pomysłu jest Anna Gołębicka, strateg i szef projektu wpisania Stoczni Gdańskiej na listę UNESCO.

Galeria: Złote Globy 2020 - nominacje

(AMS, 10.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.