Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja 180heartbeats + JvM wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark

Za przygotowanie prowadzonej obecnie świątecznej kampanii Tymbarku pt. „TYM, którzy…”, odpowiada agencja Publicis (screen: YouTube.com/Tymbark TV)

180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark (Grupa Maspex) w mediach społecznościowych.

Agencja odpowiada za komunikację na Facebooku i Instagramie marki Tymbark, zarządzając ponaddwumilionową społecznością fanów.

Za przygotowanie prowadzonej obecnie świątecznej kampanii Tymbarku pt. „TYM, którzy…”, odpowiada agencja Publicis.

 

(AMS, 10.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.