Polska Fundacja Narodowa chce promować Polskę, wspierając firmy meblarskie

Polska Fundacja Narodowa prowadziła rozmowy z producentami mebli od grudnia 2018 roku (fot. materiały prasowe)
Polska Fundacja Narodowa dofinansowała 1 mln zł projekt Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, w ramach którego polscy producenci mebli pojawią się na targach w Stanach Zjednoczonych.
Podczas piątkowej konferencji ogłoszono zawarcie współpracy (PFN prowadziła rozmowy z Izbą od roku). Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli szacuje, że projekt będzie kosztował blisko 3 mln zł. Dofinansowanie zostało przeznaczone na udział polskich producentów mebli w trzech edycjach targów, które odbędą się w kwietniu i październiku 2020 roku oraz w kwietniu 2021, w amerykańskim High Point w Karolinie Północnej (USA).
PFN współpracę z Izbą nazywa "nowym narzędziem promocji" Polski. W jej ramach powstanie "wspólne stoisko o powierzchni ponad 300 mkw., prezentujące ofertę polskich firm meblarskich oraz wystawę polskiego wzornictwa w zakresie wnętrz". Działania zostaną wsparte kampanią skierowaną do amerykańskich producentów mebli. Ponadto na targach prezentowana będzie rzeźba wykonana przez Oskara Ziętę.
(IKO, PAP, 09.12.2019)
