"Przegląd Sportowy" z największym spadkiem sprzedaży w segmencie
Wzrost sprzedaży zanotował dziennik "Parkiet Gazeta Giełdy". A największy spadek miał "Przegląd Sportowy"
Spośród dzienników ogólnopolskich w październiku sprzedaż zwiększył jedynie „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media). Największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy” (RAS Polska).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w październiku średnia sprzedaż ogółem dziennika „Parkiet Gazeta Giełdy” wyniosła 3801 egz. i była wyższa o 0,96 proc. w porównaniu z wrześniem 2018 roku. W przypadku „Przeglądu Sportowego” sprzedaż spadła o 11,75 proc., do 19 396 egz.
Liderem segmentu dzienników pozostaje „Fakt” (RAS Polska) - 206 158 egz. (spadek o 8,89 proc.). Dalej znalazły się: „Super Express” (Grupa ZPR Media) - 110 595 egz. (spadek o 2,18 proc.) i „Gazeta Wyborcza” (Agora) - 83 926 egz. (spadek o 8,66 proc.). Na kolejnych miejscach są: „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 42 532 egz. (spadek o 3,94 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - 34 769 egz. (spadek o 6,02 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 22 733 proc. (spadek o 1,15 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) - 13 424 egz. (spadek o 8,94 proc.), „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - 9814 egz. (spadek o 0,34 proc.).
(PAZ, 05.12.2019)