Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przegląd Sportowy" z największym spadkiem sprzedaży w segmencie

Wzrost sprzedaży zanotował dziennik "Parkiet Gazeta Giełdy". A największy spadek miał "Przegląd Sportowy"

Spośród dzienników ogólnopolskich w październiku sprzedaż zwiększył jedynie „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media). Największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy” (RAS Polska).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w październiku średnia sprzedaż ogółem dziennika „Parkiet Gazeta Giełdy” wyniosła 3801 egz. i była wyższa o 0,96 proc. w porównaniu z wrześniem 2018 roku. W przypadku „Przeglądu Sportowego” sprzedaż spadła o 11,75 proc., do 19 396 egz.

Liderem segmentu dzienników pozostaje „Fakt” (RAS Polska) - 206 158 egz. (spadek o 8,89 proc.). Dalej znalazły się: „Super Express” (Grupa ZPR Media) - 110 595 egz. (spadek o 2,18 proc.) i „Gazeta Wyborcza” (Agora) - 83 926 egz. (spadek o 8,66 proc.). Na kolejnych miejscach są: „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 42 532 egz. (spadek o 3,94 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - 34 769 egz. (spadek o 6,02 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 22 733 proc. (spadek o 1,15 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) - 13 424 egz. (spadek o 8,94 proc.), „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - 9814 egz. (spadek o 0,34 proc.).

(PAZ, 05.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.