Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

651 mln zł na reklamę branży farmaceutycznej w październiku

Według IMM najwięcej na reklamy wydała marka Apap (fot. Pixabay.com)

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów w październiku branża farmaceutyczna wydała 651 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. Najwięcej w telewizji - 472,6 mln zł.

W reklamę radiową firmy zainwestowały w październiku 125,6 mln zł, a w prasową – 53,3 mln zł. Najwięcej inwestowano w reklamy wtorkowe (121,2 mln zł), a najmniej - w sobotnie (ok. 60 mln zł). Raport sporządzono na podstawie oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

Press

Branża farmaceutyczna najwięcej wydała na reklamę telewizyjną, najmniej na prasową (fot. materiały prasowe)

40 procent październikowych wydatków przeznaczonych zostało na reklamy środków na przeziębienie i grypę, kolejne 23 proc. na środki przeciwbólowe, a 11 proc. na witaminy i minerały.

Według IMM najwięcej na reklamy wydała marka Apap - ponad 13 mln zł, dalej był Molekin (12,1 mln zł), Ibuprom (11,7 mln zł), AntyGripin (11,5 mln zł) oraz Ibum (9,8 mln zł).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 28.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.