Influencerzy w akcji dla marki Canon
#Magdalena Mizera i #Fotobłysk w kampanii Canona (fot. materiały prasowe)
Grupa Unique, w skład której wchodzi agencja Unique One i Unique Digital, wygrała przetarg i odpowiada za organizację, realizację, a także planowanie i zakup mediów do komunikacji akcji marki Canon (Canon Polska).
W działania komunikacyjne zaangażowanych zostało dwoje influencerów, którzy na co dzień zajmują się fotografią: #Magdalena Mizera i #Fotobłysk. Kampania składa się z dwóch etapów. W głosowaniu wybierane są tzw. challenge, które będą realizowane przez zaangażowanych do akcji influencerów (www.promocjecanon.pl). Drugi etap, który wystartuje na początku grudnia, to głosowanie na realizacje, które wyłoni zwycięzcę. Na głosujących czekają nagrody (spotkanie z wybranym influencerem i wspólna praca na systemie Canon EOS R).
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę promocji, kreację
i opracowanie strony internetowej oraz projekt komunikacji digital. Akcję wspiera kampania internetowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Unique Digital.
(AMS, 27.11.2019)