Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy w akcji dla marki Canon

#Magdalena Mizera i #Fotobłysk w kampanii Canona (fot. materiały prasowe)

Grupa Unique, w skład której wchodzi agencja Unique One i Unique Digital, wygrała przetarg i odpowiada za organizację, realizację, a także planowanie i zakup mediów do komunikacji akcji marki Canon (Canon Polska).

W działania komunikacyjne zaangażowanych zostało dwoje influencerów, którzy na co dzień zajmują się fotografią: #Magdalena Mizera i #Fotobłysk. Kampania składa się z dwóch etapów. W głosowaniu wybierane są tzw. challenge, które będą realizowane przez zaangażowanych do akcji influencerów (www.promocjecanon.pl). Drugi etap, który wystartuje na początku grudnia, to głosowanie na realizacje, które wyłoni zwycięzcę. Na głosujących czekają nagrody (spotkanie z wybranym influencerem i wspólna praca na systemie Canon EOS R).

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę promocji, kreację
i opracowanie strony internetowej oraz projekt komunikacji digital. Akcję wspiera kampania internetowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Unique Digital.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 27.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.