Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awaria utrudniła dystrybucję piątkowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej”

Dziennikarze "DGP" mówią, że awaria miała miejsce ok. godz. 16.10 i nie zakłóciła ich codziennej pracy, bo wydarzyła się już po zamknięciu numeru

Piątkowe wydanie "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) ukazało się z jednodniowym opóźnieniem w zachodnich i południowych regionach Polski. Przyczyną była awaria prądu w budynku redakcji, przez którą wydanie później zeszło do druku.

Piątkowe wydanie "DGP" dopiero w sobotę trafiło do sprzedaży na terenie województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i podkarpackiego. W pozostałych województwach było dostępne w piątek. 

- Doszło do uszkodzenia instalacji elektrycznej w budynku, w którym mamy redakcję. To rzecz kompletnie od nas niezależna, niedotycząca infrastruktury redakcji czy wydawnictwa. Prądu nie było w całym budynku – mówi Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny "DGP". - Później niż zwykle zesłaliśmy gazetę do drukarni, została wydrukowana w całym nakładzie, ale nie udało się jej rozwieźć na teren całej Polski. W niektóre miejsca trafiła dopiero w sobotę – wyjaśnia. Jak dodaje, gazeta dotarła do wszystkich, również prenumeratorów z wszystkich regionów. Wydawnictwo udostępniło czytelnikom także elektroniczną wersję gazety.

- Jesteśmy przygotowani na takie wydarzenia, mamy awaryjne zasilanie. W czwartek zadziałała jednak siła wyższa, awaria nie zdarzyła się w redakcji, lecz dotknęła cały 15-piętrowy budynek. Najważniejsze, że udało nam się z sukcesem wydać numer – mówi Barbara Kasprzycka, wicenaczelna "DGP".

Dziennikarze tytułu mówią, że awaria miała miejsce ok. godz. 16.10 i nie zakłóciła ich codziennej pracy, bo wydarzyła się już po zamknięciu numeru. Padły serwery wydawnictwa, nie działała poczta.

Jak wynika z danych ZKDP, średnia sprzedaż ogółem "DGP" we wrześniu wyniosła 34 186 egz. (spadek o 10,94 proc. w stosunku do września 2018 roku).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 25.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.