„Tygodnik Powszechny” we wrześniu z najmniejszym spadkiem sprzedaży
Najmniejszy spadek sprzedaży zanotował „Tygodnik Powszechny”, największy - „Gazeta Polska”
We wrześniu spadła sprzedaż wszystkim tygodnikom ogólnopolskim. Najmniejszy spadek zanotował „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), największy - „Gazeta Polska” (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła we wrześniu 102 685 egz. (spadek o 4,47 proc. względem września 2018 roku). Kolejna była „Polityka” (Polityka) ze średnią sprzedażą na poziomie 93 111 egz. (spadek o 1,68 proc.), dalej „Newsweek Polska” (RAS Polska) - 69 427 egz. (spadek o 17,27 proc.), „Sieci” (Fratria) - 39 041 (spadek o 7 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 30 401 egz. (spadek o 10,49 proc.), „Tygodnik Powszechny” - 26 654 egz. (spadek o 0,69 proc.), „Gazeta Polska” - 20 817 egz. (spadek o 21,63 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) - 15 013 egz. (spadek o 6,13 proc.), „Wprost” (AWR Wprost) - 14 778 egz. (spadek o 9,72 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) we wrześniu osiągnął sprzedaż na poziomie 239 805 egz. (spadek o 4,09 proc.).
(PAZ, 21.11.2019)