Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kevin sam w domu" najdroższy w grudniowym cenniku Polsatu

Ceny reklam przy filmie "Kevin sam w domu" nieznacznie wzrosły w porównaniu z zeszłym rokiem (screen YouTube/ Movieclips Classic Trailers)

Komedia "Kevin sam w domu" jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Polsatu na grudzień.

Najdroższy 30-sekundowy spot przy filmie, który Polsat pokaże w wigilię o 20, kosztuje 86,3 tys. zł. To o 1,6 proc. więcej niż przed rokiem.

W grudniowym cenniku Polsatu wysoko wyceniono także "Sport" po "Wydarzeniach", przy którym ceny sięgają 67,7 tys. zł (wzrost o 7 proc.), "Wydarzenia" - 63,2 tys. (wzrost o 44 proc.), "Pogodę" - 61,4 tys. zł (spadek o 0,2 proc.), a także film "Underdog" (w poniedziałek 2 grudnia) - do 57,8 tys. zł.

Najdroższa reklama przy koncercie sylwestrowym "Sylwestrowej mocy przebojów" kosztuje 28,8 tys. zł, czyli o 23,6 proc. mniej niż rok temu. Impreza odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie.

"Kevin sam w domu" świątecznym hitem od lat

"Kevin sam w domu" jest najchętniej oglądaną pozycją w święta Bożego Narodzenia. W Wigilię ub.r. komedia przyciągnęła do Polsatu 4,5 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

Dużą popularnością cieszy się też druga część - „Kevin sam w Nowym Jorku”. Polsat wyemituje ją 12 października. W ubiegłym roku kontynuacja filmu "Kevin sam w domu" była najdroższą pozycją w styczniowym cenniku Polsatu.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 21.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.