W święta "Kevin sam w domu" zgromadził więcej widzów niż przed rokiem
Emitowany w Wigilię w Polsacie "Kevin sam w domu" zgromadził 4,5 mln widzów (screen: Youtube/Polsat)
W święta Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją w grupie ogólnej była TVP 1, a w grupie komercyjnej – Polsat. Najwięcej widzów zgromadził emitowany w Polsacie w Wigilię film „Kevin sam w domu”. Przed telewizorem spędziliśmy mniej czasu, niż przed rokiem – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
W dniach 25-26 grudnia udział TVP 1 w grupie ogólnej wyniósł 9,77 proc. (przed rokiem 11,09 proc.), Polsatu – 9,27 proc. (8,86 proc.), TVN – 7,73 proc. (8,48 proc.), TVP 2 – 6,73 proc. (7,23 proc.).
W grupie komercyjnej liderem był Polsat z wynikiem 11,69 proc. (przed rokiem 10,86 proc.). Dalej znalazły się: TVN – 10,12 proc. (10,43 proc.), TVP 1 – 6,75 proc. (7,52 proc.), TVP 2 – 5,89 proc. (6,05 proc.).
W święta najchętniej oglądany był emitowany w Wigilię w Polsacie film „Kevin sam w domu” – obejrzało go 4,5 mln widzów, czyli więcej, niż w ubiegłym roku film "Kevin sam w Nowym Jorku" (4,4 mln).
Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się także: „Rolnik szuka żony” w pierwszym dniu świąt w TVP 1 (prawie 3,3 mln widzów) i „Teleexpress” w drugim dniu świąt w TVP 1 (2,9 mln).
W Boże Narodzenie oglądaliśmy telewizję średnio przez pięć godzin i 37 minut, czyli o 2 minuty krócej, niż rok wcześniej.
Według danych cennikowych w czasie Bożego Narodzenia najwięcej wydano w telewizji na reklamy Plusa (14,03 mln zł) i marki Winiary (5,08 mln zł).
(PD, 27.12.2018)