"Kevin sam w domu" symbolem świąt w telewizji
"Kevin sam w domu"
Ze świętami Bożego Narodzenia najbardziej kojarzą się widzom ”Kevin sam w domu” i ”Kevin sam w Nowym Jorku” – wynika z badania sieci kablowej UPC Polska.
Niemal wszyscy (99 proc.) badani przyznają, że w czasie świąt Bożego Narodzenia włączają telewizor i deklarują, że oglądają telewizję dłużej niż w zwykłe dni.
Najwięcej widzów w czasie Bożego Narodzenia ogląda filmy i seriale związane z tematyką świąt – np. hity filmowe (67 proc. ankietowanych), 57 proc. – kino familijne, 51 proc. – programy świąteczne, 46 proc. – programy informacyjne i publicystyczne.
Spośród filmów i programów badanym ze świętami Bożego Narodzenia najbardziej kojarzą się ”Kevin sam w domu” i ”Kevin sam w Nowym Jorku” (51 proc. ankietowanych). W pierwszej piątce znalazły się także: ”Opowieść Wigilijna” (6 proc.), kolędy i kolędowanie (4 proc.), ”Szklana pułapka” (3 proc.), ”To właśnie miłość” (2 proc.) i ”Sami swoi” (2 proc.).
UPC Polska badanie zrealizowało w październiku br. na 400 osobach.
KOZ