Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Carat Polska wygrała przetarg mediowy PZU

Agencja mediowa Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej PZU – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". PZU nie komentuje sprawy.

Agencja mediowa Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej PZU – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". PZU nie komentuje sprawy.

Carat Polska ma zająć się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów dla PZU – zarówno offline, jak i online. Dotychczas był to klient agencji UM (IPG Mediabrands). W listopadzie PZU rozpoczął kampanię wizerunkową "Możesz na nas polegać", do której media kupiła agencja Carat wraz z UM.

Wkrótce ma zacząć działalność Sigma Bis, spółka należąca do Grupy PZU, w której udziały chce mieć PKN Orlen. Spółka ta zajmie się zakupami usług marketingowych i reklamowych, takich jak zakup powierzchni reklamowej.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 20.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.