Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Carat Polska wygrała przetarg mediowy PZU

Agencja mediowa Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej PZU – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". PZU nie komentuje sprawy.

Agencja mediowa Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej PZU – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". PZU nie komentuje sprawy.

Carat Polska ma zająć się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów dla PZU – zarówno offline, jak i online. Dotychczas był to klient agencji UM (IPG Mediabrands). W listopadzie PZU rozpoczął kampanię wizerunkową "Możesz na nas polegać", do której media kupiła agencja Carat wraz z UM.

Wkrótce ma zacząć działalność Sigma Bis, spółka należąca do Grupy PZU, w której udziały chce mieć PKN Orlen. Spółka ta zajmie się zakupami usług marketingowych i reklamowych, takich jak zakup powierzchni reklamowej.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 20.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.