Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl i Orange Flex prowadzą proekologiczną akcję "Bez śladu"

Akcja potrwa do 6 stycznia (fot. materiały prasowe)

Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl we współpracy z aplikacją Orange Flex wystartowały z proekologiczną akcją "Bez śladu - Od Ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad". Ma ona zachęcać do bardziej świadomych zachowań i zamiany złych śladów (metal, plastik, smog) na dobre.

Aby się przyłączyć, należy zapisać się na newsletter ekologiczny "Bez śladu" na stronie Wyborcza.pl/bezsladu. Każdy, kto zgłosi się do akcji, otrzyma kod na prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej" z dwumiesięcznym okresem testowym i kod promocyjny do Orange Flex. Podczas aktywacji usługi Orange Flex przyznaje on zwrot pieniędzy na kartę podpiętą do aplikacji w wysokości 50 zł.

25 listopada twórcy akcji zaproszą internautów do bycia bardziej "eko" w kuchni: używania wielorazowych toreb na zakupy czy ograniczania marnowania żywności. Tematami kolejnych wyzwań będą m.in. segregowanie śmieci czy ekologiczne podróże. Akcja potrwa sześć tygodni, do 6 stycznia 2020 roku. Będzie promowana zarówno przez serwisy z grupy Wyborcza.pl, jak i Orange Flex.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 19.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.