Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza pierwsza kampania Publicisu dla Tymbarku

Kampania ruszyła w połowie listopada (screen: Youtube.com/Tymbark TV)

Grupa Maspex, właściciel marki Tymbark, która wybrała w przetargu na jej obsługę agencję Publicis, rusza z pierwszą kampania jej autorstwa.

Tymbark w kampanii świątecznej zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od święta. Kampania i loteria realizowane są pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…”.  Kampania ruszyła 15 listopada, a 18 listopada startuje promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają wyjazdy w Alpy i tysiąc rodzinnych voucherów do kina.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot telewizyjny, outdoor i digital to Publicis, loterią zajmuje się agencja Smolar. Obsługą mediową zajął się Starcom.

(AMS, 18.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.