Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STS z nową identyfikację wizualną

Piłkarz Peter Schmeichel promuje STS (fot. materiały prasowe)

Firma bukmacherska STS zmieniła identyfikację wizualną. Twarzą firmy został piłkarz Peter Schmeichel.

Nowa identyfikacja wizualna została wprowadzona na wszystkich platformach STS w Polsce i Europie - na stronach internetowych, w aplikacjach i profilach w mediach społecznościowych. Za opracowanie identyfikacji wizualnej odpowiada STS wraz z agencją Dragon Rouge. "Motywem przewodnim dla zmian było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki" - komentuje Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director w Dragon Rogue.

STS jest oficjalnym partnerem m.in. Polskiej Ligi Siatkówki, zespołu Asseco Resovia, siedmiu klubów Ekstraklasy i reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 07.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.