Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Pomysły stworzyła platformę komunikacyjną STS. Premiera w sierpniu

STS zapowiada premierę nowej kampanii na koniec sierpnia (screen: YouTube/STS)

Firma bukmacherska STS wybrała w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej koncepcję strategiczno-kreatywną zaproponowaną przez agencję Pomysły.

Paweł Rabantek, chief marketing officer w STS, podkreśla, że marce zależało na koncepcji odświeżającej dotychczasowe działania, ale zarazem kontynuacji jej konsekwentnego podejścia do komunikacji. "Razem z Pomysłami stworzyliśmy koncept, który wprowadza nową platformę komunikacyjną marki STS" – stwierdza.

Czytaj też: Łomża w nowej kampanii mówi o "utyskującej" konkurencji. "Do mnie też możecie mówić na TY"

STS zapowiada premierę nowej kampanii na koniec sierpnia.

(KAP, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.