„Rolnik szuka żony” chętniej oglądany niż mecze reprezentacji Polski
6 października reality show „Rolnik szuka żony” oglądało 3,49 mln widzów (screen: Vod.tvp.pl)
W zestawieniu programów z największą widownią w październiku reality show „Rolnik szuka żony” znalazł się przed transmisjami meczów piłkarskiej reprezentacji Polski. Liderem był serial „M jak miłość”.
W grupie ogólnej najwięcej widzów zgromadził odcinek „M jak miłość” emitowany 21 października w TVP 2 - oglądało go średnio 4,85 mln osób. Kolejne miejsca to: „Rolnik szuka żony” (6 października w TVP 1) - 3,49 mln, mecz eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej Łotwa - Polska (10 października w TVP 1) - 3,4 mln, mecz eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej Polska - Macedonia Północna (13 października w TVP 2) - 3,22 mln, „Fakty” (8 października w TVN), - 3,18 mln, „Na dobre i na złe” (23 października w TVP 2) - 3,08 mln, „Barwy szczęścia (22 października w TVP 2) - 2,99 mln, „Ojciec Mateusz” (3 października w TVP 1) - 2,95 mln, „Wiadomości” (27 października w TVP 1) - 2,9 mln, „Mam talent!” (12 października w TVN) - 2,79 mln.
Także w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) największą widownię miał odcinek „M jak miłość” (21 października w TVP 2) - 1,63 mln, a dalej: mecz Polska - Macedonia Północna (13 października w TVP 2) - 1,49 mln, mecz Łotwa - Polska (10 października w TVP 1) - 1,32 mln, „Fakty” (8 października w TVN) - 1,24 mln, „Wydarzenia” (6 października w Polsacie) - 1,17 mln, „Rolnik szuka żony” (6 października w TVP 1) - 1,14 mln, „Kuchenne rewolucje” (3 października w TVN) - 1,14 mln, „MasterChef” (6 października w TVN) - 1,12 mln, „Uwaga!” (20 października w TVN) - 1,1 mln, „San Andreas” (18 października w TVN) - 1,02 mln.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(PAZ, 05.11.2019)