Ponad 2,5 mln widzów "Rolnik szuka żony" w TVP 1. Jedynka z 20,5 proc. udziału
TVP 1, pokazując program "Rolnik szuka żony", miał średnio 20,47 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)
10. edycja randkowego reality show "Rolnik szuka żony" przyciągała do TVP 1 średnio 2,55 mln widzów – o ok. 170 tys. mniej niż poprzednia, jesienią 2022 roku.
W jesiennej ramówce Jedynki program oglądać można było w niedziele o 21.20, od 17 września do 10 grudnia. Najwięcej widzów – 2,94 mln – zgromadził finałowy odcinek.
Czytaj też: Kanały Polsatu pokażą biesiadę z piosenkami żołnierskimi, góralskimi i weselnymi
TVP 1, emitując reality show "Rolnik szuka żony", miał średnio 20,47 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział Jedynki wynosił 18,65 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 17,94 proc.
Jesienią 2022 roku randkowy program śledziło w TVP 1 średnio 2,72 mln widzów.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: KRRiT nie podobają się programy kanałów Polsatu. Chodzi o wulgaryzmy i niewłaściwe zachowania
(KOZ, 16.12.2023)