Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 2,5 mln widzów "Rolnik szuka żony" w TVP 1. Jedynka z 20,5 proc. udziału

TVP 1, pokazując program "Rolnik szuka żony", miał średnio 20,47 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)

10. edycja randkowego reality show "Rolnik szuka żony" przyciągała do TVP 1 średnio 2,55 mln widzów – o ok. 170 tys. mniej niż poprzednia, jesienią 2022 roku.

W jesiennej ramówce Jedynki program oglądać można było w niedziele o 21.20, od 17 września do 10 grudnia. Najwięcej widzów – 2,94 mln – zgromadził finałowy odcinek.

Czytaj też: Kanały Polsatu pokażą biesiadę z piosenkami żołnierskimi, góralskimi i weselnymi

TVP 1, emitując reality show "Rolnik szuka żony", miał średnio 20,47 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział Jedynki wynosił 18,65 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 17,94 proc.

Jesienią 2022 roku randkowy program śledziło w TVP 1 średnio 2,72 mln widzów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: KRRiT nie podobają się programy kanałów Polsatu. Chodzi o wulgaryzmy i niewłaściwe zachowania

(KOZ, 16.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.