Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnia widownia programu "Rolnik szuka żony" TVP 1 spadła poniżej 2 mln

W finale 11. edycji zaproszono już na kolejny, 12. sezon (screen: Tvp.pl)

11. edycja randkowego reality show "Rolnik szuka żony" przyciągała do TVP 1 średnio 1,94 mln widzów – o ok. 610 tys. mniej niż poprzednia, jesienią 2023 roku.

W jesiennej ramówce Jedynki program oglądać można było w niedziele o 21.20, od 15 września do 1 grudnia. Najwięcej widzów – 2,38 mln – zgromadził finałowy odcinek.

Czytaj też: Oglądalność programu "Cudowne lata", show TVP 2 z Barbarą Kurdej-Szatan

TVP 1, emitując reality show "Rolnik szuka żony", miał średnio 16,49 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział Jedynki wynosił 15,6 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 14,57 proc.

Dla porównania, np. w październiku stacja miała średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,10 proc. w komercyjnej 16-49 i 4,56 proc. w komercyjnej 16-59.

Jesienią 2023 roku randkowy program śledziło w TVP 1 średnio 2,55 mln widzów. W 2024 roku reality show musiał jednak rywalizować m.in. z "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" Polsatu.

W finale 11. edycji "Rolnik szuka żony" zaproszono już na kolejny, 12. sezon.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Barbara Dziedzic kieruje "Pytaniem na śniadanie". Łukasz Nowicki wraca do prowadzenia śniadaniówki

(MNIE, 08.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.