Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność programu "Cudowne lata", show TVP 2 z Barbarą Kurdej-Szatan

W prowadzonym przez Kurdej-Szatan programie "Cudowne lata" pojawiają się różne konkurencje, np. taneczna, karaoke i wiedzowa (fot. Waldemar Kompała, TVP)

Nowy program rozrywkowy "Cudowne lata" oglądało w TVP 2 średnio 605 tys. widzów.

Program był nadawany od 8 września do 1 grudnia w niedziele o 16.10 (emisji nie było 24 listopada). Emitując "Cudowne lata", Dwójka miała średnio 6,44 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 stacja notowała 4,19 proc., a w 16-59 – 4,28 proc.

Pierwsze duże show nowego szefostwa TVP

Najwięcej widzów miał odcinek z 17 listopada – 716 tys. Średnia programu rosła z miesiąca na miesiąc. We wrześniu było to 540 tys., w październiku – 601 tys., a w listopadzie – 692 tys. widzów.

Czytaj też: Barbara Dziedzic kieruje "Pytaniem na śniadanie". Łukasz Nowicki wraca do prowadzenia śniadaniówki

Dla porównania, w październiku TVP 2 miał średnio 5,95 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,33 proc. w 16-49 i 4,47 proc. w 16-59, a np. w pierwszym półroczu odpowiednio: 6,59 proc., 4,80 proc. i 4,99 proc.

"Cudowne lata" to pierwszy duży program rozrywkowy nowego szefostwa telewizji publicznej. Powstaje na podstawie formatu "Boomerissima", emitowanego we włoskiej telewizji Rai 2. Rywalizują w nim znane osoby reprezentujące pokolenia boomersów i milenialsów. "Cudowne lata" prowadzi Barbara Kurdej-Szatan, dla której to powrót do telewizji publicznej. Producentem jest Endemol Shine Polska.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Wyniki oglądalności polsko-ukraińskiego serialu "Kawa z kardamonem" w TVP 1

(MNIE, 03.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.