Agencja marketingu zintegrowanego Cape Morris powiększa zespół
Anna Siedlecka-Gebel i Mateusz Miłobędzki w zespole Cape Morris (fot. materiały prasowe)
Mateusz Miłobędzki objął stanowisko senior strategic plannera, a Anna Siedlecka-Gebel została account managerem odpowiedzialnym za rynek niemiecki w agencji Cape Morris.
Miłobędzki odpowiadał za rozwój kompetencji strategicznych w 4Frame i Generations - Family & Young Marketing. Do Cape Morris przechodzi z One House, gdzie zajmował się przygotowaniem strategii w projektach obejmujących wszystkie obszary komunikacji marketingowej – planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz digital, kreację, aktywacje marki i działania shoppermarketingowe. Ma doświadczenie w pracy z międzynarodowymi i lokalnymi klientami. Współpracował z Procter & Gamble, Nestlé, Ferrero, Kompanią Piwowarską, Harleyem Davidsonem, Diageo, Leroy Merlin, Maxi Zoo, Royal Canin, Alvogen, Arla Foods, Pharma CF, Żywcem Zdrój, Top Textil, MGA Entertainment oraz Ambrą.
Anna Siedlecka-Gebel będzie odpowiedzialna za działania new business i obsługę klientów międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego. Ma też być wsparciem przy obsłudze obecnych klientów agencji. Przez ostatnie osiem lat współpracowała m.in. z Scholz & Friends w Hamburgu jako account manager. Do jej klientów należeli m.in.: Jeronimo Martins, Tchibo, Kaufland, Opel, Kneipp, Edeka, Mondelez, Marktkauf. Siedlecka-Gebel pracowała także w Spark Networks w Berlinie na stanowisku online brand manager dla marki eDarling.pl. Wcześniej była odpowiedzialna za marki Domestos, Omo i Coccolino jako brand activation specialist w Unilever Polska dla regionu CEE.
(AMS, 31.10.2019)